In het verleden gespeeld

2018 - Lifestyle markt

2018 - Familie

2017  - Een eigentijds Kerstverhaal

Een vrouwenkoor en een toneelvereniging samen op de planken!

Een unieke samenwerking én uitvoering is tot stand gekomen in de vorm van een eigentijds zelfgeschreven kerstverhaal in concert naar een oorspronkelijk verhaal van Paul Biegel.

Een nukkige en autoritaire koning is op zoek naar het echte kerstgevoel.

Tot wanhoop van zijn personeel legt hij de lat hoog en is zelden tevreden. Wanneer het kerstavond is, roept hij zijn personeel bijeen om het hem in kerststemming te brengen.

Het personeel doet haar uiterste best maar niets is goed in zijn beleving.

Er wordt een kerststal gebouwd.

Geeft dit zijn kerstgevoel gestalte?

Drijft hij, door zijn moderne ideeën en ingrepen, juist steeds meer weg van wat hij denkt te willen beleven?

Uiteindelijk lijkt de entree van een soldaat het tij te keren…..

2017 - Calendar Girls

In deze komedie trekken 6 vriendinnen van middelbare leeftijd op een dag hun kleren uit om te poseren voor een bijna niks verhullende naaktkalender.

Dat is wel even wat anders dan een saaie kalender met alleen maar brave dier- en landschapsplaatjes.

Aanleiding voor deze ongebruikelijke “goede doelen actie” is het wegvallen van de man van één van de vriendinnen, die aan kanker is gestorven.

Reden genoeg om alle schroom te overwinnen, wat natuurlijk niet zonder slag of stoot gaat.

Als je over de vijftig bent, zie je er wat lijf en leden betreft toch iets anders uit dan op je twintigste.

Maar de dames gaan er voor en ondersteund door de voorzitster van het vrouwengezelschap weet de fotograaf er met iets heel fraais van te maken.

Omhoog die Stok

van Hetty Heyting